illusion is the first of all pleasures

Lorem PANTEX!


Skit i rubriken, det står så på min vägg ;)
Just nu är jag på jätte konstigt humör.. jag lyssnar på konstig lugn musik och är bara almänt konstig!
Jag säger alltid i skolan att jag är konstig, jag tror jag har problem :O jag är psykist sjuk.......
HJÄLP MIG NÅGON!!!
Jag ska kankse få den där jackan :D :D :D min morsa skulle tänka på om jag ska få den tills i morgon, och jag tror det blir ett stort jävla JA! ;)
Om ni undrar vad Lorem PANTEX betyder så betyder det ''hej på er korvar'' fast på latin ;)
Där fick ni lära er något nytt i dag!
I morgon så blir det en stor överaskning dåra, är fett taggad!!! :D
Julia har ju varit i london och jag snackade med henne i dag och gissa om hon har köpt ngt till mig?!?
Hon har köpt ett par jävligt höga svara sexiga klackar!! aaaah jag döör ♥



en bild från sommras :)


sommras!



mina skor :P


haha jag har tofs på den här bilden, fast jag tar fram tofsen och fixar till det där ;)


                                                         ♥ PUSS ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback