svar på frågestund!

Anonym Om:
Har du en pojkvän? 
Har du en bonus mamma? 
Har du en bonus pappa?


SVAR: Nej jag har tyvärr ingen pojkvän men jag önskar verkligen att jag hade en :(
Nej jag har ingen bonus mamma, Ja jag har en bonus pappa.



Hf Om:
Snyggaste killarna i 9:an i mörby, säg dom 5 snyggaste

SVAR: Oooh den var svår... Men Axel Neikter, Juan Jimenez, Calle Orth, Jacob Ortmark och Jonatan Hwang ;)



Om:
Top 5 snyggaste tjejer och killar 97or i friberga och mörby

SVAR: Snyggaste killarna i Friberga: Erik Fritz, Filip Ekberg, Fedrik Hild,  aaaah jag vet typ inga i friberga...

Snyggaste killarna i mörby: Axel Neikter, Juan Jimenez, Calle Orth, Jacob Ortmark och Jonatan Hwang ;) 

Snyggaste tjejerna i friberga: Thmasine Oredsson, Julia Knutson, kommer inte heller på några...

Snyggaste tjejerna i mörby: Olivia Sangler, Amanda Hammarlund, Corinne Smedberg, Cecilia Äng och Julia
Brodecki.



?? Om:
Top5 snyggaste killar Danderyd (98or)

SVAR: Snyggaste killarna i danderyd.. Karl Bork, Fredrik Butler, Joel Hansen, Linus Nässen och SNOPP!



tönt Om:
är du oskuld? Vill du knulla?

SVAR: Yess i'm virgin! och nej jag klarar mig.



Anonym Om:
ranka top 5 snyggast tjejerna i sammis, friberga och mörby skolan? 
är det några du vill lära känna bättre, vilka? :) 
snyggaste tjejerna top 3 i hela danderryd och killar? 

Du är jääätte snygg och din blogg är hur bra som helst, fortsätt såå:)

SVAR:Snyggaste tjejerna i sammis då kör jag alla åldrar: Anna neld, Sofie Lindberg, Tessan Vongaribo, Lina Lodenius (SNIRRAN) Emma hernmack.

Friberga: Stina Laurell, Lisen Samson, Caroline Rosengren, Anna Neld, Silke Kylberg.

Mörby: Emy Opedal, Johanna Samuelson, Jenny Aspemo, Jessica Hägglöf, Lovisa Ekstöm, Linn Edsholt, Malin söderquist, Mathilda Ljungberg.

Jag känner att jag känner dom jag vill känna :)

Snyggaste killar och tjejer i dandereyd: Karl bork, Fredrik Butler och Axel Neikter.
Olivia sangler, Corinne Smedberg och Sofie Lindberg.


Anonym Om:
Varför är din syster Amanda så jävla bäst och coool och hur gör jag för att bli mer som henne!?????????? <3 <3 <3

SVAR: Bra fråga... jag vet faktiskt inte fråga henna ;) 


Anonym Om:
är du
kort?

SVAR: Enligt ALLA så är jag kort.. själv tycker jag att jag är lång men aa.. Jag är 1,65 M.. Tycker det är långt vad tycker du?


Anonym Om:
runkar 
SVAR: Hela jävla tiden ;)

Sophie H.

Tja, jag har sett flera bilder på dig och Lovisa (Ekström trorja hon heter) och undrar bara om ni är bra vänner?? (Jag har sätt henne i stallet och undrar hur hon är) Skriv vad du tycker om henne! (: älskar bloggen!!!

SVAR: JAAAA jag känner Lovisa Ekström en utav mina bästa buddies!! Hon är såååå jävla skön du fattar inte!! Om du ser henne i skolan gå fram till henne och hoppa upp på hennes rygg.. just saying!! Hon älskar det ;)  Men hon är jätte snäll.... hon är faktiskt för snäll!! Det är sjukt! ♥ Och tack för att tycker att min blogg är bra jag blir jäte glad :D jag älskar att du läser min blogg :D puss på dig!


Siri

Är det sant att du har en lillasyster/ halvsyster?

SVAR: Ja det stämmer jag har en halv syrra som tyvärr är ett halv år äldre än mig.. hon heter amanda hammarlund och är en riktigt goo människa :)

Anonym

Är det nån duvet om som du skulle vilja lära känna på skolan? Isåfall vem och varför? 
Är det nån som du tycker har den stilen du vill ha? Vem isåfall?

SVAR: Nej det är faktiskt ingen ny som jag skulle vilja lära känna, inte vad jag vet nu iaf. Men det är säkert någon, men då börjar jag snacka med den personen ;) 

Jag tror faktiskt att det är ingen i min skola som har stilen jag har.. lite tråkigt men ända najs för mig ;)

Skönaste 10 killar och tjejer i S,F,M? 
Varför Hipster? 
Vad är det värsta man kan göra i ett förhållande? 
Är du självsäker?
SVAR: Skönaste killarna och tjejerna.. Alla girlsen i mörby skolan: Johanna, Emy, Jessica, Lovisa, Linn, Jenny

Sammis: Käner inte så många.. Lina, Tessan, Phia, Anastasia.

Friberga: Stina, Elin, Clara, Anna, Nina.

Mörby Killar: Eric, Joel, Gustav, Abbe, Robin kommer ej på mer......

Sammis: Karl, Tom, Fredrik, Calle kommer ej på mer....


Anonym

Berätta om cheer, ditt lag o tränare :)

SVAR: Det här är en riktigt rolig fråga :D Cheer.. alla säger att det inte är en sport och JO! Det är nog en utav dem jobbigaste sporterna, jag säger inte att det är den jobbigaste utan en utav dem! Och det är en sån farlig sport, man kastar upp folk 5-10 meter upp i luften, det är verkligen en hård sport! 
Jag går i dynamites demons väldens bästa lag, jag har kommit nära alla i mitt lag och dem är dem bästa tjejerna någonsin, jag älksar er tjejer vi är bästa laget! ♥ 
Och mina tränare är dem bästa av dem bästa, dem är så hårda så det blir tårar på träningarna men dem är så fina och snälla ♥

 


Kommentarer
SNIRRAN/lina

Skriv om mig på bloggen för jag är bäst. (och berätta gärna för dina läsare varför du kallar mig Snoddan/Snirran hela tiden....)



2012-10-23 @ 00:27:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback